Industry Info  
Festo
Festo

Нестле инвестира 23 млн. лв. във фабриката си в София

17.11.2020   |   Реализации
 
Нестле България инвестира още 23 милиона лева във фабриката в София през т. г. Компанията, която работи у нас от 26 години, представи модерна роботизирана поточна линия за опаковане на продукцията, която е част от последната инвестиция. Нестле България получи сертификат клас А за инвестиции от Българската агенция за инвестиции (БАИ).
 
Новата роботизирана линия беше представена на виртуално събитие от изпълнителния директор на Нестле България Петър Стоилов, директора на фабриката Сара Вуйтене и мениджър комуникации "Югоизточен пазар" Нели Ангелова. В онлайн събитието се включиха също министърът на икономиката Лъчезар Борисов, посланикът на Конфедерация Швейцария у нас Н. Пр. Мюриел Берсе Коен и зам.-кметът на Столична община Дончо Барбалов. На събитието присъстваха и председателят на управителния съвет на Българо-швейцарската търговска камара Бони Бонев и Маджиде Ахмедова – и.д. директор на БАИ.
 
"Новата роботизирана поточна линия ще позволи производството във фабриката на Нестле да бъде по-бързо и ефективно. Инвестирахме в новата производствена линия за KitKat с цел модернизиране на технологиите, обновихме и дигиталната мрежа, така че всички машини да бъдат свързани в система за данни и в случай че възникнат проблеми, те да могат да бъдат решавани дистанционно", коментира директорът на фабриката Сара Вуйтене. 
 
Новата роботизирана линия пакетира продукцията - първо в единична опаковка, а след това в кутия и мултипак. На ден Нестле произвежда 2,5 милиона бройки KitKat в София.
 
Във фабриката на Нестле са ангажирани 571 служители, като средният им професионален стаж е 14 години. Тя е един от петте компетентни центъра за производството на KitKat – за иновации и реновации в продукта за регион Европа, Близкия изток и Северна Африка.
 
Във фабриката се произвеждат 16 000 тона или 470 милиона бройки сладкиши годишно. Всички продукти са произведени със 100% българско брашно от български производители. Продуктите се изнасят за други 35 пазара в света, сред които Южна Корея, Сингапур, Мексико, Катар, Южна Африка и Карибските острови.
 
 


     
Източник: Нестле България

Ключови думи: Нестле   инвестиции   роботизирана линия за опаковане  

Област: Технологии  

Мозайка
FANUC

Подобни статии

Schneider Electric
Л-Клас
Тех Индустри България

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас специализиран бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДУСТРИЯ
на портала IndustryInfo.bg.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всяка седмица на вашия мейл!


LD

Последно от Реализации

Fanuc
  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯТехнологииБизнесОбществени поръчки/ТърговеСъбитиятаИндустриално видеоПроектиПредстоящоОбяви за работа
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...