ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
23.05.2025 | Най-голямото съоръжение за съхранение на енергия в ЕС заработи край Ловеч
23.05.2025 | Solar Academy с участие в събитие от европейската обиколка на Huawei C&I Truck
23.05.2025 | Реализираха проект за проучване на водните екосистеми в трансгранични райони на България и Турция
23.05.2025 | Община Омуртаг изгражда система за разделно събиране и рециклиране на биоразградими отпадъци
23.05.2025 | Управлението на човешкия капитал в условията на зелен и дигитален преход обсъдиха на научна конференция в София
Министерство на транспорта и съобщенията (МТС) сключи договор с Alstom, като водещ партньор в консорциума BULEMU, за доставка на 35 електрически междурегионални влака Coradia Stream и поддръжката им за срок от 15 години. Общата стойност на договора възлиза на 720 млн. евро, от които делът на Alstom е 600 млн. евро. Базата за поддръжката ще бъде осигурена от консорциума BULEMU, в който влизат Alstom и РВП Инвест.
35-те междурегионални електрически мотрисни влака (ЕМВ) ще бъдат първите, предоставени от Alstom за пътнически превози в България, както и първите електрически междурегионални влакове, закупени в страната през последните 20 години. Влаковете ще бъдат използвани за обслужване на пътнически и бързи влакове с времепътуване до 4 - 5 часа.
"Новите електрически междурегионални влакове Coradia Stream за България ще допринесат за по-модерен и устойчив транспорт в страната в съответствие със стремежа ни да бъдем водеща компания по пътя към по-екологична и интелигентна мобилност в световен мащаб. Радвам се, че нашите междурегионални влакове Coradia, оценени в толкова много европейски страни, ще се движат и в България. Този договор допълва портфолиото от решения на Alstom в България, от сигнализацията и инфраструктурните проекти до пътническите влакове и възможностите за поддръжка", заяви Джан Лука Ербачи, президент на Alstom Europe.
"Тези влакове ще позволят провеждането на държавната политика в областта на пътническите железопътни превози, която цели привличането на повече пътници, чрез по-редовно обслужване с повишено качество и комфорт на услугата и намаляване на емисиите", заяви вицепремиерът и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов.
"Щастлив съм, че днес можем да представим на пътниците в България предимствата на модела Coradia Stream, базиран на най-новите технологии на Alstom. Пътниците в Италия, Нидерландия и много други европейски страни, а съвсем отскоро и в Румъния, вече могат да се възползват от предимствата и комфорта на тези мотриси. Coradia Stream е модерно и устойчиво мобилно решение, подходящо за 21 век", заяви Габриел Станчу, генерален директор на Alstom за Румъния, България и Молдова.
Разработените специално за европейския пазар междурегионални влакове Coradia Stream са оборудвани с Европейската система за управление на железопътното движение (ERTMS) ниво 2 и отговарят на европейските стандарти (EN), както и на техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС). Те осигуряват възможност за работа с всички основни европейски електроразпределителни мрежи. Максималната скорост на влаковете ще бъде 160 км/ч.
Всяка мотриса ще разполага с шест вагона с общ капацитет от над 320 места и 100% нисък под, който осигурява лесен достъп за пътниците. Ще има по две входни врати от всяка страна на средните вагони и по една врата от всяка страна на крайните вагони. Системата за информация на пътниците ще включва както аудио, така и динамични визуални дисплеи. Всеки вагон на влака ще бъде оборудван с големи багажни рафтове.
Междурегионалните влакове Coradia Stream ще бъдат оборудвани и с цифрова система за отчитане на пътниците с изключително прецизни сензори, както и контакти за зареждане на електронни устройства. Всеки влак ще разполага с четири модерни тоалетни с контролирани емисии, равномерно разпределени по дължината на влака, като една от тях ще бъде предназначена за хора с ограничена подвижност. Ще бъдат обособени места за превоз на велосипеди и детски колички. Финалният вид, цветовете и покритията ще бъдат изцяло персонализирани в съответствие с изискванията на възложителя по време на етапа на проектиране.
Договорената програма за поддръжка включва дейности по превантивна поддръжка, планови и основни ремонти, както и аварийни ремонти за период от 15 години.
В България Alstom предоставя услуги по поддръжка на парка на националния пътнически железопътен оператор БДЖ, както и модернизация на железопътната инфраструктура в рамките на няколко текущи проекта, един от които вече е завършен и е в гаранционна фаза.
Източник: AlstomКлючови думи: Alstom жп транспорт електрически влакове МТС
Област: Бизнес
В Хърватия пуснаха в експлоатация първия електрически влак с батерийно захранване
Започна строителството на жп интермодалния терминал Волуяк
Монтират първата зарядна станция за електрически влакове в Балтийския регион
Стартира процедура за подпомагане на интермодални оператори на стойност 34,5 млн. лв.
МТС кани момичета и жени от ИТ сектора да се включат в отбелязването на 160-ата годишнина на ITU
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
21.05.2025 | ЕП прие препоръки по Европейската стратегия за устойчивост на водите
20.05.2025 | Регионът на Евразия като ключов двигател на глобалните иновации в индустриалната автоматизация
20.05.2025 | Финансовата среда в автомобилния сектор в ЦИЕ продължава да се усложнява
20.05.2025 | Български технически каталог актуализира картата на индустриалния бизнес у нас в предстоящото си юбилейно издание
20.05.2025 | Икономиката на ЕС ще расте с умерен темп през 2025 г.
21.05.2025 | ЕП прие препоръки по Европейската стратегия за устойчивост на водите
20.05.2025 | Регионът на Евразия като ключов двигател на глобалните иновации в индустриалната автоматизация
20.05.2025 | Финансовата среда в автомобилния сектор в ЦИЕ продължава да се усложнява
20.05.2025 | Български технически каталог актуализира картата на индустриалния бизнес у нас в предстоящото си юбилейно издание
20.05.2025 | Икономиката на ЕС ще расте с умерен темп през 2025 г.
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта
© Copyright 2010 - 2025 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.