ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
11.02.2025 | Строят завод за ремонт и поддръжка на самолети в Бургас
11.02.2025 | Стартира обиколката на EMO World Tour 2025
11.02.2025 | Internet of Metrology и квантовите сензори – основни теми на Международния конгрес по метрология 2025
11.02.2025 | Пазарът на сензори за автомобилостроенето е на път да достигне 14,3 млрд. щатски долара
11.02.2025 | Подготвя се търговска мисия за представяне на българската хранително-вкусова промишленост в Саудитска Арабия
Устойчивостта вече е стратегически императив за малките и средните предприятия (МСП), като оказва значително влияние върху дългосрочната им стойност и надеждност, сочи ново международно проучване на DHL Express. С цел по-добре да разбере растящото значение на устойчивостта в бизнеса DHL Express провежда проучване сред 5000 ръководители на МСП в 11 държави – Обединеното кралство, Франция, Германия, Нидерландия, Австралия, Китай, Сингапур, Япония, Мексико, Канада и Индия. Бизнесите, които взимат участие в проучването, са от секторите търговия на дребно, потребителски стоки, професионални услуги, инженеринг, мода, технологии, химическа индустрия, науки за живота и здравеопазване, финансови услуги.
"Устойчивостта вече е най-напред в програмите на много бизнеси. Предизвикателството за изработката и прилагането на стратегиите за устойчивост обаче често им се струва непосилно, като голям брой респонденти признават, че не знаят от къде да започнат", коментират от DHL Express.
Според проучването две трети от МСП посочват, че устойчивостта е "много важна" или "изключително важна" за тях. Това се отнася в най-голяма степен за МСП от сектора на финансовите услуги и модната индустрия – 81% от респондентите. Въпреки че мнозинството са съгласни, че устойчивостта е важна, повечето МСП не са склонни да отделят бюджет за инициативи за устойчивост. Повече от половината – 53%, са готови да инвестират само 1 до 3% от оперативния си бюджет в устойчиви практики. Едва 9% от МСП биха инвестирали повече от 5%, а 16% не биха инвестирали нищо.
Докато в световен мащаб средно 23% от клиентите са готови да платят повече за устойчиви доставки, в Индия и Китай съответно 51% и 47% от МСП вярват, че клиентите им биха платили повече за устойчиви опции за доставка. Запитани за предизвикателствата, с които се сблъскват при постигането на целите си за устойчивост, основното притеснение за повечето МСП на всички пазари е осигуряването на вътрешно и клиентско участие. Това важи особено много за Германия, където 74% от фирмите се сблъскват с това предизвикателство.
Въпреки че модната индустрия често е обект на критики по отношение на устойчивостта на снабдителната й верига, повечето компании от сектора се обявяват в полза на устойчивостта. 81% от респондентите в сектора казват, че тя е "много важна" или "изключително важна" за бизнеса им, а три четвърти – 78%, вярват, че предоставянето на устойчиви опции за доставка може да подобри имиджа на марката им. В сектора на финансовите услуги 43% от МСП посочват, че устойчивостта е "изключително важна" за тях. Този сектор е и най-склонният да насочи оперативни средства към устойчиви практики – 88%, и да предложи устойчиви опции за доставка, защото смята, че това може да доведе до по-голям търговски успех – 47%.
Ключови думи: DHL Express доставки устойчивост
Област: Бизнес
Internet of Metrology и квантовите сензори – основни теми на Международния конгрес по метрология 2025
Европейският пазар на интелигентно осветление ще расте с над 17% на година до 2033 г.
Над 500 изложители от повече от 30 държави са заявили участие в automatica 2025
Британски стартъп изгражда първо по рода си комбинирано съоръжение за зареждане на беземисионни камиони и ванове
София отново става ВЕИ център на Югоизточна Европа с конференцията RE-Source Southeast 2025 през май
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
10.02.2025 | Световният пазар на зарядни кабели за електромобили расте с над 40% на година
10.02.2025 | REHVA напомня за ролята на ОВК системите за пожарната безопасност
07.02.2025 | Една трета от компаниите по света планират да похарчат 25 млн. щатски долара за изкуствен интелект през 2025 г.
06.02.2025 | Брюксел подготвя план за действие за бъдещето на европейската автомобилна индустрия
05.02.2025 | Първата екологична продуктова декларация, изготвена от ЦИЕС, вече е публикувана в EPD Hub
10.02.2025 | Световният пазар на зарядни кабели за електромобили расте с над 40% на година
10.02.2025 | REHVA напомня за ролята на ОВК системите за пожарната безопасност
07.02.2025 | Една трета от компаниите по света планират да похарчат 25 млн. щатски долара за изкуствен интелект през 2025 г.
06.02.2025 | Брюксел подготвя план за действие за бъдещето на европейската автомобилна индустрия
05.02.2025 | Първата екологична продуктова декларация, изготвена от ЦИЕС, вече е публикувана в EPD Hub
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта
© Copyright 2010 - 2025 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.