ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
21.03.2025 | Schneider Electric назначи нов старши вицепрезидент за енергийна сигурност и центрове за данни в Европа
21.03.2025 | МС удължи срока на концесионния договор за находище "Елаците" с още 10 години
21.03.2025 | ЕК представи план за действие за развитие на европейската стоманодобивна и металургична промишленост
21.03.2025 | Турски производител на земеделска техника започна строителството на нов завод в област Стара Загора
20.03.2025 | ТУ – Варна организира кариерен форум на 8 и 9 април
На фона на забавянето на европейския пазар на електромобили се задава нова вълна от потребители, чийто интерес към електромобилите може да спомогне за възстановяване на пазара. Става дума за т. нар. купувачи от висок клас, обхващащи онази група платежоспособни потребители, за които качеството е по-важно от цената.
Според ново проучване на Boston Consulting Group (BCG) 38% от този тип потребители, които ще планират да закупят нова кола за 80 000 и повече евро в следващата година, обмислят именно покупката на електромобил. Сред тези перспективни купувачи 64% биха предпочели електромобил пред алтернатива с двигател с вътрешно горене, ако моделите предлагат еднакви спецификации. За да привлекат този растящ сегмент, производителите на електромобили ще трябва да изведат като приоритет нуждите на потребителите и да ги успокоят по отношение на някои ключови опасения.
Проучването е проведено сред над 5000 бъдещи купувачи на превозни средства в пет големи европейски пазара, включително Германия, Франция, Обединеното кралство, Италия и Испания. От тях 20% са купувачи в премиум и луксозния ценови сегмент.
"Производителите на електромобили имат уникалната възможност да привлекат нова вълна от потребители, за които качеството е по-важно от цената", коментира Катрин Паниър, партньор и управляващ директор в BCG и съавтор на проучването. "За да успеят, те трябва да предложат електромобили с правилните спецификации и функции на конкурентна цена. Тези потребители са склонни да пробват електрически превозни средства, но също така са дигитално грамотни и ориентирани към стойността."
Времето за зареждане и потребителското изживяване при зареждане са основните пречки пред навлизането на електромобилите, като за 46% са проблематични недостигът на зарядни станции за бързо зареждане, дългото време за изчакване и разходите за монтиране на частни зарядни станции. Пробегът на електромобилите е съществен проблем за 44% от респондентите, особено що се отнася до предвидимостта на батерията и поведението й в студено време. Тези въпроси притесняват в много по-малка степен онези, които вече имат електромобили – 24% по отношение на времето за зареждане и 34% по отношение на пробега.
Като цяло безопасността, комфортът, устойчивостта, шофьорското изживяване и дигиталните технологии са ключови критерии при покупката за потребителите, за които качеството е по-важно от цената.
Ключови думи: BCG зарядни станции електромобили
Област: Бизнес
В район "Оборище" в София тестват зарядни станции в стълбовете за улично осветление
Производството на батерии за електромобили навлиза в нова фаза
Как с помощта на компютърната томография може да се удължи животът на батериите за електромобили
Оптимизацията на разходите остава приоритет номер едно за бизнеса и през 2025 г.
Светът ще разполага със съоръжения за рециклиране на 11 млн. тона литиево-йонни батерии до 2029 г.
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
19.03.2025 | EK разшири списъка с вещества за наблюдение в повърхностните води
19.03.2025 | Как с помощта на осветителния дизайн може да се създадат по-приобщаващи публични пространства
19.03.2025 | Texas Instruments представи най-малкия микроконтролер в света
18.03.2025 | Zebra Technologies придоби словашкия производител на индустриални решения за 3D машинно зрение Photoneo
18.03.2025 | Община Варна обмисля разширяване на обхвата на интелигентната система за улично осветление
19.03.2025 | EK разшири списъка с вещества за наблюдение в повърхностните води
19.03.2025 | Как с помощта на осветителния дизайн може да се създадат по-приобщаващи публични пространства
19.03.2025 | Texas Instruments представи най-малкия микроконтролер в света
18.03.2025 | Zebra Technologies придоби словашкия производител на индустриални решения за 3D машинно зрение Photoneo
18.03.2025 | Община Варна обмисля разширяване на обхвата на интелигентната система за улично осветление
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта
© Copyright 2010 - 2025 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.