ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
07.11.2024 | Спейскад допълва своето портфолио с нов програмен продукт – CAM Assist
06.11.2024 | Над 32 000 посетители видяха най-новите технологии за производство и обработка на стъкло на glasstec 2024
06.11.2024 | Колко и какви кадри ще търси бизнесът в България през следващите 12 месеца
06.11.2024 | Signify организира уебинар за актуалните тенденции в архитектурното осветление
06.11.2024 | БСК стартира традиционната си годишна анкета за актуалните нагласи на бизнеса
На фона на забавянето на европейския пазар на електромобили се задава нова вълна от потребители, чийто интерес към електромобилите може да спомогне за възстановяване на пазара. Става дума за т. нар. купувачи от висок клас, обхващащи онази група платежоспособни потребители, за които качеството е по-важно от цената.
Според ново проучване на Boston Consulting Group (BCG) 38% от този тип потребители, които ще планират да закупят нова кола за 80 000 и повече евро в следващата година, обмислят именно покупката на електромобил. Сред тези перспективни купувачи 64% биха предпочели електромобил пред алтернатива с двигател с вътрешно горене, ако моделите предлагат еднакви спецификации. За да привлекат този растящ сегмент, производителите на електромобили ще трябва да изведат като приоритет нуждите на потребителите и да ги успокоят по отношение на някои ключови опасения.
Проучването е проведено сред над 5000 бъдещи купувачи на превозни средства в пет големи европейски пазара, включително Германия, Франция, Обединеното кралство, Италия и Испания. От тях 20% са купувачи в премиум и луксозния ценови сегмент.
"Производителите на електромобили имат уникалната възможност да привлекат нова вълна от потребители, за които качеството е по-важно от цената", коментира Катрин Паниър, партньор и управляващ директор в BCG и съавтор на проучването. "За да успеят, те трябва да предложат електромобили с правилните спецификации и функции на конкурентна цена. Тези потребители са склонни да пробват електрически превозни средства, но също така са дигитално грамотни и ориентирани към стойността."
Времето за зареждане и потребителското изживяване при зареждане са основните пречки пред навлизането на електромобилите, като за 46% са проблематични недостигът на зарядни станции за бързо зареждане, дългото време за изчакване и разходите за монтиране на частни зарядни станции. Пробегът на електромобилите е съществен проблем за 44% от респондентите, особено що се отнася до предвидимостта на батерията и поведението й в студено време. Тези въпроси притесняват в много по-малка степен онези, които вече имат електромобили – 24% по отношение на времето за зареждане и 34% по отношение на пробега.
Като цяло безопасността, комфортът, устойчивостта, шофьорското изживяване и дигиталните технологии са ключови критерии при покупката за потребителите, за които качеството е по-важно от цената.
Ключови думи: BCG зарядни станции електромобили
Област: Бизнес
Китайски производител на батерии за електромобили спира два проекта за заводи в Германия
Гемамекс Моушън Ко представи нова станция за бързо зареждане на електромобили на Автомобилен салон София 2024
Schneider Electric пусна контакт за директно зареждане на малки електрически превозни средства и plug-in хибриди
Ефективността, функционалността и безопасността остават топ факторите при избор на адаптер за зареждане на електромобили
Враца електрифицира междуселищния транспорт с шест електробуса и три зарядни станции
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
05.11.2024 | ИАНМСП организира търговска мисия за представяне на българската мебелна индустрия във Великобритания
05.11.2024 | Quectel обяви ултракомпактен 5G и NTN модул
05.11.2024 | Новоучредената Българо-чешка търговска камара ще работи за развитието на бизнес връзките между двете страни
04.11.2024 | Бизнес климатът в промишлеността продължава да се влошава и през октомври 2024 г.
03.11.2024 | ЕК публикува насоки за постепенно премахване на финансовите стимули за котли на изкопаеми горива
05.11.2024 | ИАНМСП организира търговска мисия за представяне на българската мебелна индустрия във Великобритания
05.11.2024 | Quectel обяви ултракомпактен 5G и NTN модул
05.11.2024 | Новоучредената Българо-чешка търговска камара ще работи за развитието на бизнес връзките между двете страни
04.11.2024 | Бизнес климатът в промишлеността продължава да се влошава и през октомври 2024 г.
03.11.2024 | ЕК публикува насоки за постепенно премахване на финансовите стимули за котли на изкопаеми горива
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта
© Copyright 2010 - 2024 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.