ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
09.09.2024 | Спейскад представя високотехнологични решения за проектиране и производство на MachTech&InnoTech 2024
05.09.2024 | Представят възможностите за участие в десетата тръжна процедура на ЕКА за България на събитие в София
05.09.2024 | Уебинар представя възможности за финансиране на проекти за централизирано отопление
05.09.2024 | Университетът в Маями ще използва геотермална енергия за постигане на целите за въглеродна неутралност
05.09.2024 | Производството среща иновациите на Advanced Engineering 2024
EIT InnoEnergy публикува резултатите от ново проучване за възможностите за намаляване на разходите и въглеродните емисии на крайния етап от доставките до крайния потребител. Според него използването на смесени автопаркове от електрически товарни велосипеди и електрически бусове е доста по-изгодна опция в това отношение в сравнение с автопаркове само от електрически ванове за осъществяване на доставки в градовете.
Така например, големите логистични компании, доставящи по 2 млн. пратки на година, могат да спестят до 554 млн. евро до 2030 г., ако използват смесени автопаркове с 80% електрически товарни велосипеди и 20% електрически ванове. При това ще могат да редуцират с до 80% емисиите във финалния етап на доставката.
Проучването, което разглежда различни сценарии, е проведено в момент, в който логистичните компании се опитват да подобрят маржовете и да намалят въглеродния си отпечатък с оглед на увеличаването на пратките в електронната търговия с 8 – 14% всяка година в Европейския съюз. В същото време регулации като например забраната за движение на автомобили с двигатели с вътрешно горене в границите на Стокхолм, която предстои да влезе в сила, притиска логистичните компании да декарбонизират операциите си, касаещи финалния етап от доставките.
"В днешно време доставчиците на логистични услуги трябва да се справят с много предизвикателства едновременно – растящите обеми от пратки, по-стриктните градски разпоредби и нуждата да спестят разходи, в бизнес с ниски маржове. Проучването показва, че електрическите товарни велосипеди са не само устойчив начин да се отговори на тези предизвикателства, но са и конкурентно и реално приложимо решение за много логистични компании още днес, и още повече до 2030 г.", коментира Дженифър Дънгс, глобален ръководител Мобилност в EIT InnoEnergy.
Анализът на EIT InnoEnergy потвърждава, че използването на електрически товарни велосипеди спомага за редуциране на общите разходи в сравнение с използването само на електрически бусове, независимо от съотношението електрически товарни велосипеди – електрически бусове в автопарка и особеностите на конкретната градска среда.
Цялото проучване можете да видите тук.
Източник: EIT InnoEnergy; Снимка: DreamstimeКлючови думи: EIT InnoEnergy логистика електромобилност
Област: Бизнес
Реално колко зарядни локации са необходими за електрификацията на тежкотоварния транспорт в Европа
Започна ранната регистрация за участие в международното изложение IAA Mobility 2025
Растежът на продажбите на електромобили се забавя, тъй като вниманието се насочва към зарядната инфраструктура
Национален форум в рамките на Дни на водородната електромобилност в България предстои в Стара Загора
Microchip обяви ново решение за разработка на бордови зарядни устройства
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
04.09.2024 | Германските машиностроители се насочват към Малайзия като алтернатива на китайския пазар
04.09.2024 | ЕнергоСервиз изпрати поздравителен адрес по повод 50 години от откриването на АЕЦ Козлодуй
04.09.2024 | URACA разработи високонапорни помпи с нулеви емисии
03.09.2024 | Ивелина Николова е първият гост в новата рубрика на БАСЕЛ
03.09.2024 | Murata представи авангардно решение за справяне с антенните смущения в смартфони и носима електроника
04.09.2024 | Германските машиностроители се насочват към Малайзия като алтернатива на китайския пазар
04.09.2024 | ЕнергоСервиз изпрати поздравителен адрес по повод 50 години от откриването на АЕЦ Козлодуй
04.09.2024 | URACA разработи високонапорни помпи с нулеви емисии
03.09.2024 | Ивелина Николова е първият гост в новата рубрика на БАСЕЛ
03.09.2024 | Murata представи авангардно решение за справяне с антенните смущения в смартфони и носима електроника
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта
© Copyright 2010 - 2024 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.