Industry Info  
Industry InfoSchneider ElectricФилкаб
Л-Клас
СПМ Инструмент България ЕООД
8 CELL
Последно от новини

09.09.2024   |   Спейскад представя високотехнологични решения за проектиране и производство на MachTech&InnoTech 2024


05.09.2024   |   Представят възможностите за участие в десетата тръжна процедура на ЕКА за България на събитие в София


05.09.2024   |   Уебинар представя възможности за финансиране на проекти за централизирано отопление


05.09.2024   |   Университетът в Маями ще използва геотермална енергия за постигане на целите за въглеродна неутралност


05.09.2024   |   Производството среща иновациите на Advanced Engineering 2024

CAD PointСПЕЙСКАДМеждународен панаир Пловдив 2024

Как логистичните компании могат да намалят емисиите и разходите за финалния етап от доставките

09.04.2024   |   Начало»Бизнес
Редактор
Мира Станкова
Мира Станкова
Мира Станкова Редактор
Мира Станкова

EIT InnoEnergy публикува резултатите от ново проучване за възможностите за намаляване на разходите и въглеродните емисии на крайния етап от доставките до крайния потребител. Според него използването на смесени автопаркове от електрически товарни велосипеди и електрически бусове е доста по-изгодна опция в това отношение в сравнение с автопаркове само от електрически ванове за осъществяване на доставки в градовете.

Така например, големите логистични компании, доставящи по 2 млн. пратки на година, могат да спестят до 554 млн. евро до 2030 г., ако използват смесени автопаркове с 80% електрически товарни велосипеди и 20% електрически ванове. При това ще могат да редуцират с до 80% емисиите във финалния етап на доставката.

По-ниски емисии и по-големи икономии на средства

Проучването, което разглежда различни сценарии, е проведено в момент, в който логистичните компании се опитват да подобрят маржовете и да намалят въглеродния си отпечатък с оглед на увеличаването на пратките в електронната търговия с 8 – 14% всяка година в Европейския съюз. В същото време регулации като например забраната за движение на автомобили с двигатели с вътрешно горене в границите на Стокхолм, която предстои да влезе в сила, притиска логистичните компании да декарбонизират операциите си, касаещи финалния етап от доставките.

"В днешно време доставчиците на логистични услуги трябва да се справят с много предизвикателства едновременно – растящите обеми от пратки, по-стриктните градски разпоредби и нуждата да спестят разходи, в бизнес с ниски маржове. Проучването показва, че електрическите товарни велосипеди са не само устойчив начин да се отговори на тези предизвикателства, но са и конкурентно и реално приложимо решение за много логистични компании още днес, и още повече до 2030 г.", коментира Дженифър Дънгс, глобален ръководител Мобилност в EIT InnoEnergy.

Анализът на EIT InnoEnergy потвърждава, че използването на електрически товарни велосипеди спомага за редуциране на общите разходи в сравнение с използването само на електрически бусове, независимо от съотношението електрически товарни велосипеди – електрически бусове в автопарка и особеностите на конкретната градска среда.

Цялото проучване можете да видите тук.

     
Източник: EIT InnoEnergy; Снимка: Dreamstime

Ключови думи: EIT InnoEnergy   логистика   електромобилност  

Област: Бизнес  

Fanuc
ABB Bulgaria
FANUC
Подобни статии

Реално колко зарядни локации са необходими за електрификацията на тежкотоварния транспорт в Европа


Започна ранната регистрация за участие в международното изложение IAA Mobility 2025


Растежът на продажбите на електромобили се забавя, тъй като вниманието се насочва към зарядната инфраструктура


Национален форум в рамките на Дни на водородната електромобилност в България предстои в Стара Загора


Microchip обяви ново решение за разработка на бордови зарядни устройства

Schneider Electric
ЦИЕС
Л-Клас
СПМ Инструмент България ЕООД

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!


Форум 2024
Automotive Cluster
Последно от Бизнес

04.09.2024   |   Германските машиностроители се насочват към Малайзия като алтернатива на китайския пазар


04.09.2024   |   ЕнергоСервиз изпрати поздравителен адрес по повод 50 години от откриването на АЕЦ Козлодуй


04.09.2024   |   URACA разработи високонапорни помпи с нулеви емисии


03.09.2024   |   Ивелина Николова е първият гост в новата рубрика на БАСЕЛ


03.09.2024   |   Murata представи авангардно решение за справяне с антенните смущения в смартфони и носима електроника

ABB Bulgaria
 
реклама
Форум 2024Automotive Cluster
8 CELL
Последно от Бизнес

04.09.2024   |   Германските машиностроители се насочват към Малайзия като алтернатива на китайския пазар


04.09.2024   |   ЕнергоСервиз изпрати поздравителен адрес по повод 50 години от откриването на АЕЦ Козлодуй


04.09.2024   |   URACA разработи високонапорни помпи с нулеви емисии


03.09.2024   |   Ивелина Николова е първият гост в новата рубрика на БАСЕЛ


03.09.2024   |   Murata представи авангардно решение за справяне с антенните смущения в смартфони и носима електроника

IndustryInfo

Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев

ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта

© Copyright 2010 - 2024 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.

  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯОНЛАЙН СЪБИТИЯБизнесИндустриално видеоПредстоящоОбяви за работаПроектиТехнологииОбществени поръчки/ТърговеСъбитияЕкспертноКариери
 

ОЩЕ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА

IndustryInfo.BG

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...