Industry Info  
Festo
Festo

Търсенето на продукти с екологични опаковки продължава да расте в Европа и Северна Америка

09.06.2022   |   Бизнес
 

Потребителите все повече се насочват към продуктите с екологични опаковки и производителите на потребителски стоки трябва да действат бързо, ако не искат да загубят част от пазарния си дял, което неминуемо ще се случи, ако не отговорят на растящото търсене на продукти с опаковки, които не вредят на околната среда, се посочва в тазгодишния доклад за зелените нагласи сред потребителите на производителя на метални опаковки Trivium Packaging.

Най-новото проучване на Trivium Packaging, проведено сред над 15 000 потребители в Европа, Северна Америка и Южна Африка, отчита слабо увеличение на броя на младите хора, които избират устойчив начин на живот. 86% от респондентите под 45 години посочват, че са готови да платят повече за продукти с екологични опаковки. Миналата година техният дял е бил 83%.

Общото търсене на продукти с екологични опаковки също остава високо. През 2022 г. 70% от респондентите – с 3% повече спрямо 2021 г., смятат, че са наясно с опазването на околната среда. През последните шест месеца 68% от потребителите са предпочели продукт заради екологичните му показатели. Този процент кореспондира с факта, че над две трети от потребителите се определят като запознати с опазването на околната среда и предприемат конкретни действия в тази насока.

Според проучването 74% от потребителите желаят да купуват продукти в опаковки за многократна употреба. Те искат продукти в рециклируеми опаковки, но също така разбират, че е важно да се удължи животът на опаковките чрез повторното им използване, а опаковките за многократна употреба са доказали, че са функционално и ценно решение за потребителските стоки, посочват от Trivium Packaging. 

57% от потребителите заявяват, че е малко вероятно да купят продукти в опаковки, които смятат за опасни за околната среда, а 44% отиват по-далеч и посочват, че няма да купят продукти в опасни за околната среда опаковки. Това означава, че марките трябва да обявяват цялата информация за устойчивостта на опаковките, за да могат потребителите да взимат информирани решения, посочват от Trivium Packaging.

По думите на Джени Васенаар, директор устойчивост в Trivium Packaging, резултатите от проучването потвърждават, че преходът към екологични опаковки е правилното решение не само за околната среда, но и за всеки бизнес.

     
Източник: Trivium Packaging; Снимка: Dreamstime

Ключови думи: Trivium Packaging   опаковки   потребителски стоки   устойчивост   рециклиране  

Fanuc
FANUCМехатроникс

Подобни статии

Schneider Electric
ЦИЕС
Л-Клас

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!


LD
Eвромаркет компресорс

Последно от Бизнес

Мехатроникс
IndustryInfo

Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев

  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯНОВО!БизнесТехнологииОбществени поръчки/ТърговеИндустриално видеоЕкспертноПредстоящоОбяви за работаПроектиСъбитията
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...