ПОСЕТЕТЕ ОЩЕ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА
14.04.2021 | Нетера стартира строителството на нов център за данни
14.04.2021 | Rockwell Automation подобрявa сигурността и производителността на честотни регулатори PowerFlex 755T
14.04.2021 | DMG Mori засилва присъствието си в Китай с високоавтоматизирано производствено предприятие
14.04.2021 | Столичен електротранспорт търси доставчик на електроди и тел за заваряване
14.04.2021 | BMG организира онлайн семинар за новите решения на Autodesk Inventor 2022
От януари 2021 г. г-жа Радослава Радева заема ролята мениджър "Продажби и маркетинг" в АББ, съобщиха от компанията. Тя се присъединява към екипа на АББ в края на 2019 г., заемайки позицията на мениджър "Партньорска мрежа", като основните ѝ задължения са свързани с развиването и управляването на отношенията с партньорите на компанията.
"Радослава работи в този бранш от 20 години, присъединявайки се към АББ от конкурентна компания. Познава добре пазара и клиентите – търговци на едро, проектанти, архитекти и др. В своя опит е заемала различни позиции и познава различните аспекти от бизнеса. Тя има балансиран подход, чувство за инициативност и отговорност, добри комуникационни умения. Способността ѝ за бърза адаптивност ѝ помага успешно да намери правилния подход както към клиентите, така и към всеки от екипа и да го мотивира. Тя е ориентирана към клиента и винаги търси отношения от типа "win-win", които да са полезни и за двете страни в търговските отношения", споделят от ръководството на АББ.
Отговорностите на г-жа Радева на тази длъжност ще бъдат свързани с подобряването на маркетинга на продуктите на компанията, увеличаването на продажбите и координирането на логистиката, допълват от дружеството.
Основните направления, в които тя ще работи за постигане на бъдещите цели на АББ, включват оптимизиране на дистрибуторската мрежа, по-добро присъствие в търговската мрежа и по-активно и значимо присъствие в сегментите Сгради и Индустрия, което включва директен контакт с крайните клиенти. Фокусът на компанията ще бъде върху дигиталните продукти (ABB AbilityТМ) и софтуерните решения, развитието на зарядната инфраструктура за електромобили, по-добрата разпознаваемост като производител на UPS системи и ще бъде заложен акцент върху маркетинг функцията.
Източник: АББ БългарияКлючови думи: АББ ABB зарядна инфраструктура електромобили UPS системи
Област: Бизнес
Festo представя решения за производството на батерии на Хановерски панаир 2021
Интелигентни зарядни решения за електромобили ще бъдат показани на Power2Drive Europe 2021
Lapp проектира специален захранващ кабел за визионерски проект в областта на електромобилността
Нова система за етикетиране на електромобилите и зарядните станции влиза в сила в ЕС
Марсоходът Perseverance – проектиран да устои на най-екстремни среди
АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!
14.04.2021 | Стартира новото издание на програмата за растеж Dare to Scale
13.04.2021 | Южнокорейски гигант проучва възможностите за инвестиции в ТИЗ
13.04.2021 | u-blox придоби Sapcorda Services
13.04.2021 | Европейският пазар на електронни компоненти бележи ръст през февруари
12.04.2021 | 100 години от рождението на Оскар Лапп
14.04.2021 | Стартира новото издание на програмата за растеж Dare to Scale
13.04.2021 | Южнокорейски гигант проучва възможностите за инвестиции в ТИЗ
13.04.2021 | u-blox придоби Sapcorda Services
13.04.2021 | Европейският пазар на електронни компоненти бележи ръст през февруари
12.04.2021 | 100 години от рождението на Оскар Лапп
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев
© Copyright 2010 - 2021 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.
Други портали от групата IndustryInfo.bg