Industry Info  
Festo
Festo

ABB стартира кампания за популяризиране на електрическата мобилност

17.08.2020   |   Бизнес
 

Почти месец преди отбелязването на първия Световен ден на електромобила (9 септември), ABB стартира кампания за популяризиране на електрическата мобилност, обявиха от ABB България.

"Обръщайки се към настоящите и бъдещите шофьори на електромобили, Световният ден на електромобила цели да постигне повишена информираност за ползата от електрическите превозни средства", казаха от компанията.

От ABB  допълниха, че събитието ще адресира шофьорите да се ангажират с онлайн обещание следващият им автомобил да бъде електрически. "Световният ден на електромобила привлича вниманието върху необходимостта от по-широко навлизане на електрически превозни средства и се надяваме, че тази кампания ще помогне за катализиране на глобално движение, което ще подкрепи бъдещето на транспорта с нулеви емисии", каза Франк Мулон, ръководител на бизнес направление Инфраструктурни решения за електрическа мобилност.

Към момента компанията е реализирала продажби на 14 000 DC бързи зарядни станции в повече от 80 страни. "Наскоро ABB получи наградата "Глобален лидер в електрическа мобилност за 2019 г." за ролята си в подкрепа на международното приемане на решения за устойчив транспорт", обявиха от ABB.

     
Източник: ABB

Ключови думи: ABB   електромобилност   зарядна инфраструктура  

Област: Бизнес  

FANUC

Подобни статии

Schneider Electric
Л-Клас
Тех Индустри България

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас специализиран бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДУСТРИЯ
на портала IndustryInfo.bg.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всяка седмица на вашия мейл!


LD

Последно от Бизнес

Fanuc
  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯТехнологииБизнесОбществени поръчки/ТърговеСъбитиятаИндустриално видеоПроектиПредстоящоОбяви за работа
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...