Industry Info  
Festo
Festo

ifm electronic осигурява поддръжка чрез различни онлайн платформи

ifm electronic информира, че използва всички платформи за онлайн комуникация, за да осигури на клиентите си пълна поддръжка с помощта на обичайните програми в условията на пандемията от COVID-19.

"В момента COVID-19 е доминираща тема в цял свят. Ефектите върху нашата икономика все още са неясни, така че е разбираемо, ако вече сте взели определени предпазни мерки, за да предотвратите икономически щети за вашата компания. За да продължим да осигуряваме нашата подкрепа, зададохме курса за нов тип грижа за клиентите си. Благодарение на различни инструменти за комуникация, като Skype, TeamViewer, WhatsApp, Viber и други, посещенията на място не са абсолютно необходими. Така ние гарантираме, че можете да решите своите проблеми бързо и лесно с наша помощ", поясняват от ifm electronic.

Екипът на ifm electronic България остава на разположение при необходимост от информация и съдействие по всяко време. От компанията подчертават, че клиентите трябва да изпратят копие на запитванията и поръчките си на имейл адрес info.bg@ifm.com, за да се гарантира гладкото им протичане.

     
Източник: ifm electronic

Ключови думи: ifm electronic   ифм електроник   автоматизация   COVID-19  

Fanuc
FANUCМехатроникс

Подобни статии

Schneider Electric
ЦИЕС
Л-Клас

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!


LD
Balkan Services
Eвромаркет компресорс

Последно от Индустрията по време на COVID-19

Мехатроникс
IndustryInfo

Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев

  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯНОВО!БизнесТехнологииОбществени поръчки/ТърговеИндустриално видеоЕкспертноПредстоящоОбяви за работаПроектиСъбитията
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...