Industry Info  
Festo
Festo

Вило България въвежда Wilo-Live Assistant за периода на извънредното положение

Вило България въвежда нова услуга за периода на извънредното положение, съобщиха от компанията. Приложението за отдалечен сервиз Wilo-Live Assistant дава възможност на потребителите детайлно да опишат сервизния си проблем посредством видео и аудио връзка със специалистите на фирмата.

"Приложението ще ни позволи да продължим да извършваме сервизна дейност, без да застрашаваме безопасността на нашите клиенти и служители", казаха от Вило България. От компанията добавиха, че желаещите да се възползват от услугата е необходимо да се свържат с представител на Сервизен отдел.

Повече информация за приложението ще намерите тук.

     
Източник: Вило България

Ключови думи: Вило България   Wilo   Wilo-Live Assistant  

Мозайка
FANUC

Подобни статии

Schneider Electric
Л-Клас
Тех Индустри България

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ ОВК СЕКТОРА
на специализирания портал HVAC-Bulgaria.com
БЕЗПЛАТНО, професионално, всяка седмица на вашия мейл!


LD

Последно от Индустрията по време на COVID-19

Fanuc
  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯТехнологииБизнесОбществени поръчки/ТърговеСъбитиятаИндустриално видеоПроектиПредстоящоОбяви за работа
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...