Industry Info  
Дебулко
Дебулко

Тех Индустри България, Петрана Зайкова: ЕРП система е необходима от първия ден на съществуването на компанията

19.03.2019   |   Начало»Експертно
Редактор
Пепа Петрунова
Пепа Петрунова
Пепа Петрунова Редактор
Пепа Петрунова

Представете накратко фирмата, която представлявате.
Тех Индустри България е инженерно-търговска компания, специализирана в проектирането и доставката на оборудване, машини, инсталации, компоненти и техническа химия, които се използват за третиране на метални повърхности, обезмасляване на детайли, поддръжка и дезинфекция в производствата. Развиваме своята дейност както на българския пазар, така и навън. Обслужваме широк спектър от клиенти – от големи компании в сферата на автомобилостроенето и машиностроенето, през средно големи производства в областта на хранително-вкусовата промишленост, до специализирани сервизи и малки работилници. Ние сме сравнително млада компания, на пазара сме едва от 4 години.

Разкажете ни кога една фирма е готова за ЕРП и как се разбира?
Моето разбиране е, че ЕРП системата е необходима от първия ден на съществуването на компанията. Като основател и собственик на Тех Индустри България, аз търсих ЕРП решение още от самото начало, още преди дори да имаме офис, сървър или служители. Компаниите, които все още работят без ЕРП може би ще разберат дали са готови, ако се вгледат в ефективността на служителите си. Моментът е настъпил тогава, когато всеки служител започне да води повече от 2 таблици в excel, или му се налага да се рови на няколко места в компютъра си, за да събере информация. Време е за ЕРП система, когато забележите, че написването на оферта отнема повече от 2 минути или когато не можете просто с два клика на мишката да видите статистика в реално време за оборота, задълженията, приключените доставки и наличностите в склада. А ако няма подробна клиентска история за това кой какво поръчва, ако няма проследяемост на закупуването и промените в цените, ако все още се работи в 4 различни програми – една за склад, една за фактури, една за счетоводство, една за етикети или товарителници – то тогава моментът със сигурност е настъпил.

Как избрахте ERP TimeLine Neo? Каква е вашата формула за успешно внедряване?
За ERP TimeLine Neo разбрахме по време на изложението MachTech & Innotech в София през 2017 г. Още тогава усетихме, че това е нашето решение. Хареса ни логиката, подредбата на процесите, а и фактът, че почти всичко е настроено и може да се започне работа веднага, с минимално време за внедряване. Формулата за успешно внедряване се крие в това да познаваш процесите в собствената си фирмата в детайли и да имаш добра подребда на данни като адреси, контрагенти, артикули, ценови листи и продуктови характеристики. Също така служителите трябва да са съвестни и добре инструктирани в работата с програмата. Нито един софтуер няма да работи пълноценно, ако не е захранен с добри данни и не се въвежда качествена информация. И най-вече – самото ръководство не трябва да се страхува от пречупване на старите навици и промяна на начина на мислене и действие. TimeLine Neo определено помага за овладяване на работните процеси и облекчава работата на служителите, вместо да ги затормозява.

Как се отразява използването на TimeLine Neo върху работата ви и върху услугите, които предлагате на своите клиенти?
Благодарение на TimeLine Neo сме много бързи и ефективни при оформянето на поръчките, експедирането на стоката и следенето на плащанията. С помощта на няколко клика една първоначална оферта се преобразува в договор за доставка, товарителница и фактура. В профила на всеки един наш клиент остава подробна клиентска история за купуваните от него продукти, цените, доставките, начините на разплащане и всички издадени документи. Това улеснява много обслужването и позволява персонално отношение към всеки един клиент, което без ЕРП би било непостижимо. В базата ни има над 4000 търговски партньора. Лесно е и следенето на частични доставки, както и закупуването на материали. Няма пропуски и нямаме проблеми със спазване на срокове.

Кои са предимствата на TimeLine Neo и за какви фирми е подходящ?
TimeLine Neo е подходящ за малки и средни компании, особено за български производители, които работят основно за износ. Модулите за управлението на поръчки, склад, производство, проекти и персонал предлагат огромни възможности и не отстъпват с нищо на решенията, предлагани от големите софтуерни компании. С програмата няма да имате затруднения да обслужвате своите чуждестранни партньори. Документите, които придружават поръчките, ще отговарят винаги на изискванията на Вашите клиенти. Преди TimeLine Neo ние получавахме остри забележки по отношение на форматите и съдържанието на придружаващите стоката пакинг листа, товарителници и фактури. Дори е имало забавени плащания към нас поради нередности с тези документи. С TimeLine Neo този проблем се реши автоматично. Отделно от това се наслаждаваме на безкрайните възможности на програмата за изваждане на статистики и анализи.

Защо не трябва да се притесняваме от първата стъпка и какви са основните изводи за вас?
Програмата е лесна и приятна за работа, а почти всички модули са конфигурирани. Може да започнете работа веднага след инсталиране. Изводът, до който стигнахме, е че първата стъпка всъщност не е толкова страшна. Започнахме с 1 работно място и в началото използвахме само модул Продажби. Постепенно увеличихме работните места и започнахме да използваме все повече и повече функции. В момента не можем да си представим как бихме работили без този софтуер и се питаме понякога как сме се справяли преди това. Тази инвестиция всъщност е много малка, а резултатите и ползите се виждат веднага.

     
Източник: Хагема

Ключови думи: Хагема технолоджи   Хагема   Hagema   TimeLine Neo   Тех Индустри България   ЕРП системи  

Fanuc
ABB Bulgaria
FANUC
Подобни статии
Schneider Electric
ЦИЕС
Л-Клас
СПМ Инструмент България ЕООД

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас тематичен бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДИСТРИЯ
на специализирания портал IndustryINFO.BG
БЕЗПЛАТНО, професионално, всeки ден на вашия мейл!


Sales Club Conference 2024
Последно от Експертно
IndustryInfo

Действителни собственици на настоящото издание са Теодора Стоянова Иванова и Любен Георгиев Георгиев

ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Условия за ползване
Изисквания и условия за реклама
Карта на сайта

© Copyright 2010 - 2024 ТИ ЕЛ ЕЛ МЕДИА ООД. Всички права запазени.

  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯОНЛАЙН СЪБИТИЯБизнесИндустриално видеоПредстоящоОбяви за работаПроектиТехнологииОбществени поръчки/ТърговеСъбитияЕкспертноКариери
 

ОЩЕ ПОРТАЛИ ОТ ГРУПАТА

IndustryInfo.BG

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...