Industry Info  
Festo
Festo

Bosch с 35% ръст на оборота в България през 2014 г.

20.05.2015   |   Бизнес
 
Оборотът на Bosch в България за финансовата 2014 г. е в размер на близо 53 млн. лв. (27 млн. евро), което представлява ръст от 35% в сравнение с предходната година, стана ясно по време на специално организирана от компанията пресконференция на 19 май т. г. в хотел Хилтън, София.
 
В събитието участваха Михай Болдижар, генерален директор на българското дружество Роберт Бош, Любима Милкоева, маркетинг мениджър Бош Автомобилно оборудване, Регина Симон, търговски директор Бош Електроинструменти, Йордан Дочев, търговски директор Бош Термотехника, Михаил Бончев, търговски директор Бош Системи за сигурност, и Ивайло Рашев, управител на БСХ Домакински уреди България.
 
"Bosch засили позициите си в България, изпреварвайки средния ръст на пазара. Очакваме тази тенденция да продължи и през 2015 г. Прогнозираме повишаване на търсенето на нашите продукти в страната", заяви Михай Болдижар. 
 
Към края на 2014 г. компанията е имала 50 служители в България, но след придобиването на ProSyst през април т. г. г. техният броят се е увеличил повече от два пъти. ProSyst разработва междинен и интеграционен софтуер, който улеснява взаимодействието между свързаните устройства в умния дом, мобилността и индустрията. 
 
"Закупуването на ProSyst значително увеличава обхвата на нашия бизнес в страната. Тази сделка ще помогне на Bosch да играе още по-важна роля на разрастващия се IoT пазара", обясни г-н Болдижар и допълни: "Всички ние сме уверени в потенциала за развитие на българския пазар."
 
В България Bosch е директно представена с три от четирите си бизнес сектора - "Автомобилни технологии", "Потребителски стоки" и "Енергийна и сградна техника". 
 
Като част от "Автомобилни технологии", най-големия бизнес сектор на Бош в световен мащаб и в България, направление "Автомобилно оборудване", отбелязва значителен ръст в страната. Очаква се тази тенденция да продължи и през 2015 г. 
 
"През 2014 г. направление "Електроинструменти" отчита високи резултати в България главно благодарение на успешните продажби на акумулаторни електроинструменти. Компанията очаква през 2015 г. тенденцията за ръст на този пазар да продължи, например с продажбите на новия лазерен нивелир Bosch GRL 500 Professional", сподели с присъстващите г-жа Симон. 
 
От презентацията на г-н Дочев стана ясно, че като част от бизнес сектора "Енергийна и сградна техника" през 2014 г. направление "Термотехника" е реализирало значителен ръст в продажбите на термални соларни системи за приготвяне на топла вода и котли на твърдо гориво. Компанията планира и през тази година ръстът да продължи чрез разширяване на продуктовото портфолио.
 
Направление "Системи за сигурност" на Bosch регистрира солиден ръст и рекорден оборот от старта на дейността си в България през 2008 г. През 2015 г. компанията очаква направлението да спечели голям брой нови проекти у нас в сферите на туризма, търговията, транспорта и строителството на промишлени сгради и търговски обекти, информира г-н Бончев. 
 
През изминалата година БСХ Домакински уреди България също отчита значително увеличение на продажбите чрез разширяване на партньорската си мрежа. В края на годината на местния пазар беше представена нова серия уреди за вграждане – един от най-значителните продуктови проекти в историята на компанията, в който само за научноизследователска и развойна дейност са инвестирани 200 млн. евро.
     
Източник: Bosch

Ключови думи: Bosch   Бош   Роберт Бош   ProSyst   Михай Болдижар   Регина Симон   Йордан Дочев   Михаил Бончев  

Област: Бизнес  

Мозайка
FANUC

Подобни статии

Schneider Electric
Л-Клас
Тех Индустри България

АБОНИРАЙТЕ СЕ за единствения у нас специализиран бюлетин
НОВИНИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА ИНДУСТРИЯ
на портала IndustryInfo.bg.
БЕЗПЛАТНО, професионално, всяка седмица на вашия мейл!


LD

Последно от Бизнес

Fanuc
  ФИРМЕНА ПУБЛИКАЦИЯТехнологииБизнесОбществени поръчки/ТърговеСъбитиятаИндустриално видеоПроектиПредстоящоОбяви за работа
 

ПРЕПОРЪЧВАМ МАТЕРИАЛ


 
 
момент...